Er det muligt helt at undgå reparation af mobil?

By:

Forestil dig, at du er blevet enig med dig selv om, at du skal have den seneste iPhone på markedet, så du spadserer ned i din nærliggende forhandler i Århus, hvor du har udset dig den rette i den farve, som du gerne vil have.

Du får overført dit nuværende abonnement til at passe til det nye telefon, som du vælger at afbetale på, som de fleste mennesker også vælger at gøre – og har råd til.

Ekspedienten vil i så fald sige til dig, at det kan være en god idé at få tegnet en forsikring på den, og på stedet overvejer du da også, om det måske kan svare sig.

For du har jo mange tidligere oplevelser med, at du har tabt din(e) tidligere telefon(er), så de har fået ridser, buler, er blevet must, bøjet, problemer med at læse skærmen, indmaden er gået i stykker og meget mere.

Nogle gange kunne du fikse det selv, andre gange kunne du leve med det problemet eller problemerne, mens du desværre nogle gange måtte krybe til korset og erhverve dig en erstatnings-telefon, fordi du ikke kunne bruge den gamle mere.

Dog ved du så også, at der eksisterer iPhone reparation århus, som du da nogle gange har benyttet dig af, og du har også bemærket, at der er kommet flere muligheder til af forretninger, der kan fikse ens iPhone og andre smartphones hurtigt, tjept og til en billig penge.

Men du ved også med dig selv, at mange bække små giver en stor å, så med stor sandsynlighed så kan det godt være, at din telefon skal til reparation mange gange, hvorfor det måske kunne være smart at få en forsikring på den.

Men læs dog lige alt efter med småt, før du skriver under på en forsikring, for mange gange er ekspedienter udstyret til at skulle forsøge at lave mersalg ved at sælge dig en forsikring oveni købet af din telefon eller andet.