Afholdere af SQL kurser vil elske mundlig omtale

14 August 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Man kan være blandt de bedste til at udbyde er SQL kursus i Danmark, og i den forbindelse kan det være værd at fremhæve 4D.dk, der virkelig er blandt de bedste i landet til at tilbyde den slags.

Men lige meget, hvor god man er til den slags, så er man som bekendt kun så god som ens seneste succes, så hvis man har afholdt nogle gode kurser i blandt andet SQL, som er blandt de tilbud, som 4D.dk udbyder, så vil men evaluere, ønske feedback og løbende tilpasse disse kurser.

Man skal både holde sig opdateret på, hvad der sker med SQL, hvilke undervisere der er de bedste, om der laves undervisningsmateriale på den slags, om man skal lave det selv, og om SQL måske er ved at blive udfaset af noget andet, der er langt bedre end SQL.

Men det vigtigste, som 4D.dk nok også vil samtykke i, er, når kursisterne giver mundtlige anbefalinger til andre.

Som tidligere kursusdeltager kan man sige god for dem, efterlade feedback og give dem en karakter og måske lave opslag på de sociale medier, der ikke er målrettet nogle bestemt – men en personlig anbefaling vil altid være det bedste.

Folk og således også potentielle kunder omtaler ting til hinanden og taler stolpe op og stolpe ned om den slags på nettet og negative vendinger, og det kan potentielt høre en regulær shitstorm med sig, men den slags kan helt almindelige personer faktisk være helt uvidende omkring.

Så selvom en kursusudbyder måske er midt i en shitstorm på de sociale medier og frygter, at buen vil knække, så kan der samtidig sidde en tidligere kursist, som er ved at anbefale samme udbyder, baseret på personlige gode oplevelser.

Den slags vil brede sig som positive ringe i vandet.

Så trods telefoner, computere og sociale medier, så er intet stadig bedre at få som omtale, end når man får anbefalinger over hækken.