Office 365 kurser – når samarbejdet skal styrkes

26 July 2019 Astrid Pedersen

editorial

Er din virksomhed primært kontor baseret, og ønsker du dig af og til en bedre platform for samarbejde mellem dine medarbejdere? Så bør du overveje at udrulle det cloud baserede Microsoft Office 365 i virksomheden – og helst følge denne implementering op med relevante Microsoft Office 365 kurser.

Hvad kan jeg bruge Office 365 kurser til?

Måske forestiller du dig, at Microsoft Office 365 bare er en udgave af Microsoft Office, som tilfældigvis ligger i skyen – og at dine medarbejdere blot bruger programmet på samme måde som de ellers ville bruge de enkelt stående applikationer. Men der er mange flere aspekter af Microsoft Office 365 end blot de enkelte programmer. Alene det, at Microsoft Office 365 muliggør samarbejde på tværs af såvel afdelinger som koncerner uden at skulle besværes med uoverskuelige email korrespondancer og lignende, er et validt argument for at sende medarbejderne af sted på Microsoft Office 365 kursus.

Med Microsoft Office 365 åbnes mulighed for, at medarbejderne kan samarbejde i de samme Excel eller Word dokumenter ved hjælp af muligheder for låsning og versions styring. Og med Microsoft Office 365 OneDrive kan medarbejderne selv oprette repositories med varierende adgangs permissions, og starte grupper op på tværs af afdelinger og divisioner.

Hvad lærer man på et Microsoft Office 365 kursus?

Hos 4D, som er blandt Danmarks største udbyder af it relaterede kurser for erhvervslivet, finder du en bred vifte af Microsoft Office 365 kurser på alle niveauer. Kursister kan for eksempel lære om identitets styring samt specifikke former for cloud baseret samarbejde, lige som der findes ”Kom godt i gang” kurser og kurser, som henvender sig til såvel begyndere som til viderekomne Microsoft Office 365 brugere. Kurserne forefindes både på dansk og på engelsk, og kan således gennemføres uanset medarbejdernes sprog eller nationalitet.

Du kan se det store og varierede udvalg af Office 365 kurser København på 4d.dk