Office 365 kurser – når medarbejderne skal opgraderes
Er arbejds opgaverne i din virksomhed primært kontor baserede, og har dine medarbejdere ofte behov for at kunne arbejde sammen på tværs af afdelinger og måske endda geografisk placering, kan virksomheden have stor nytte af en cloud baseret arbejds platform.
Hvad er Microsoft Office 365 – og hvordan kan jeg bruge det i min virksomhed?
Microsoft Office 365 er først og fremmest alle dine Microsoft Office applikationer i en altid opdateret og sikker version, hentet direkte fra skyen uden besværlig individuel installation. Og så er Microsoft Office 365 samtidig et redskab, som faciliterer et effektivt samarbejde. Med en fælles platform som for eksempel Microsoft Office 365 slipper du for et hav af emails, som bliver sendt frem og tilbage, data, som går tabt – og GDPR (General Data Protection Regulation) regler, som bliver brudt.
Især det sidste kan koste din virksomhed dyrt. Dette kan for eksempel ske, når data sendes fremsendes som vedhæftede filer i emails, som hentes til medarbejderes egne drev, og ikke bliver slettet derfra. Med Microsoft Office 365 kan adgange reguleres og dataflowet er således sikret. Med den indbyggede løsning OneDrive kan alle samarbejde om dokumenter uden at skulle dele disse via email. OneDrive understøtter alle de kendte Microsoft Office applikationer Microsoft Word, Microsoft Power Point, Microsoft Excel og meget mere. Microsoft Office 365 OneDrive har versioneringsstyring og andre smarte features, som gør det let for medarbejderne at samarbejde på de fælles dokumenter. Også selv om de sidder forskellige steder i verden.
Lær at bruge Microsoft Office 365 og udnytte alle muligheder deri
Det er klart, at der med en udrulning af Microsoft Office bør følge en oplæring for de medarbejdere, som skal bruge dette nyttige redskab i deres daglige arbejde. Hos 4D – en af Danmarks førende udbydere af IT kurser – kan du finde dit Microsoft Office 365 kursus. Læs mere på 4d.dk