Med effektiv email marketing får du mange leads!

15 December 2019 Anne-Mette Hansen

editorial

Der er mange måder, hvorpå du kan få leads til din hjemmeside eller webshop. E-mail marketing er en af dem. Når du bruger e-mails til at markedsføre dig overfor dine kunder, fungerer det som en slags en-til-en markedsføring. Du får mulighed for at lande lige i dine kunders indbakke. E-mail marketing handler derfor både om at få nye kunder, men også om at fastholde nuværende subscribere og kunder. Vil du vide mere om, hvordan du opsætter effektiv e-mail marketing? Så læs med her og få nogle gode råd. 

Sådan opsætter du effektiv e-mail marketing

E-mail marketing handler både om løbende at udsende nyhedsbreve, men også om at sende opfølgende e-mails til dine website besøgende. Det kan være alt fra velkomst og fødselsdags e-mails til abandoned basket e-mails. Der er mange måder, hvorpå du kan henvende dig til kunden på en personlig og effektiv måde. Det handler om at opsætte flows, der sender brugbar information og inspiration til kunden udfra dennes handlinger på din hjemmeside. Derudover handler det også om at fange læseren opmærksom fra første øjeblik!

Allier dig med en ekspert i e-mail marketing 

Det der e-mail marketing kan føles lidt indviklet og faktisk også tidskrævende. Hvis du egentligt hellere vil gøre det, som du er god til og drive din virksomhed, så bør du i stedet hyre en ekspert, der kan tage sig af at opsætte din e-mail marketing tiltag. 

Adtimize er nogle af de allerbedste indenfor e-mail marketing. De har stor succes med at hjælpe kunder landet over. For at sætte lidt tal på det, så har Adtimize samlet set givet deres kunder:

79 % vækst i nye subscribere

116 % vækst i åbningsrater

182 % vækst i klikrater

76 % vækst i omsætning

Vil du også have denne helt vilde succes med din e-mail marketing? Så skal du altså alliere dig med Adtimize, som er din ekspert i emailmarketing.